Természetes, hogy a karácsony közeledtével mindenki a szeretteinek adható tökéletes ajándékra vadászik. De ennél is többről van szó: közeleg a pihenés, lazulás, családi körben eltöltött kellemes napok és az év végi bulik időszaka, mindez pedig arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy az év során megkeresett pénzt élvezeti cikkekbe és élményekbe fektessék.
Ez a vásárlási hajlandóság nem csak a plázában nézelődőket jellemzi: a webshopok kínálatát böngészők kosara is jóval hamarabb telik meg, mint máskor, tehát a konverziók száma is drasztikusan megnövekszik. Kellően beszédes adat, hogy a magyarok az idén akár 1200 milliárd forintot is elkölthetnek a karácsonyi időszakban – derült ki az Országos Kereskedelmi Szövetség jelentéséből.
Érthető tehát, hogy az online térben az ünnepek közeledtével óriási hajsza indul a vásárlók klikkjeiért, hiszen mindenki érdeke, hogy jelentősen megnövelje a profitját az év vége előtt. Sőt, sokan ebben a két hónapban költenek a legtöbbet hirdetésre.
Így a cégek számára az egész éves PR tevékenység és az aktív közösségi média-jelenét ilyenkor is kifizetődő. Ezen kívül számos hirdetési lehetőség áll rendelkezésre forgalomgenerálás céljából. Ilyen például a sokak által látogatott, országos oldalak kiemelt sávjaiban elhelyezett banner hirdetések. Nem csoda, hogy egyes licit alapon működő hirdetési rendszereknél ilyenkor az egekbe szöknek a CPC és konverziós árak, melynek következtében magas pénzköltés nélkül nem lesz sikeres a hirdetési kampány.
Arra, hogy a hirdetés ne vesszen el a médiazajban, és a költségek is kiszámíthatóak legyenek, megoldásként szolgál a Netadclick: mi ugyanis évek óta mérhető, igazolt eredményekkel segítjük hozzá ügyfeleinket, hogy elérjék és vásárlóvá konvertálják a saját célcsoportjuk tagjait.
Ezt pedig nem csak a Magyarország legnépszerűbb oldalait felsorakoztató portfóliónk és a közel 5.000.000 elérhető felhasználó biztosítja: fontos az is, hogy mi az ünnepekkor is licitmentesen, fix áron biztosítjuk a hirdetési felületet! Így a mi ügyfeleink hirdetési költsége karácsonykor is többszörösen megtérül.